Ga naar inhoud

Vraagje µ, Wat doen na een Schone windows Xp installatie


Jordy1471

Aanbevolen berichten

Hoi Jordy,

Normaal als je Windows opnieuw installeerd met de recovery cd van uw computer dan worden alle drivers van al uw hardware ook geïnstalleerd. Dat is het grote verschil tussen een recovery cd en een normale Windows cd.

Dikwijls, maar dat is afhankelijk van het merk van pc, worden ook verschillende programmas mee geïnstalleerd.

Jij hebt blijkbaar een verkeerd cd gebruikt, dus ook met andere drivers dan die van jou pc. Je kan dat allemaal herstellen maar de simpelste, veiligste en snelste methode is gewoon de installatie herdoen maar deze keer met de goede cd.

Joke

Ok, Dus op nieuw installeren?

Moet ik dan ook Formatteren ( geen idee wat dat is, maar ik geloof dat dat wissen betekent)

Ik heb nu voor het moment geen tijd voor maar ik zal het volgende week eens proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, Dus op nieuw installeren?

Moet ik dan ook Formatteren ( geen idee wat dat is, maar ik geloof dat dat wissen betekent)

Ik heb nu voor het moment geen tijd voor maar ik zal het volgende week eens proberen

Gewoon de recovery cd gebruiken en dan alle handelingen volgen die door die cd worden aan bevolen.

Formatteren doe je met een klassieke Windows cd, normaal komt dat bij een recovery cd niet aan bod.

Het vervelende bij recovery cd's is dat iedere fabrikant er zo wat zijn eigen methode op na houd. Dus een correct voorschrift hiervoor kan ik niet geven. Gewoon alles volgen wat op het scherm komt.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.