Ga naar inhoud

[OPGELOST] lime-wire


ester

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Even een vraag, al enige tijd heb ik Lime wire, waarmee ik muziek voor eigen gebruik beluister.

Sinds ik een andere virusscanner heb Mcaffee lukt het me niet meer om nummers binnen te halen.

er komt als ik het programma open, kan ik wel een artiest of een nummer intoetsen wat ik zou willen binnenhalen, maar er gebeurt helemaal niets. Ook al heb ik onderin de balk ook internet open staan.

Onderin de balk zie ik een muurtje staan met het web erachter, en als ik met m'n muis erover heen ga, staat er lime wire heeft een fire wall ontdekt.

Nu heb ik m'n windows fire wall uitgezet, en ook m'n Mcaffe firewall uitgezet, maar hij blijft aangeven dat hij een firewall ziet. Nu lijkt het me niet zo'n strak plan om steeds m'n fire wall uit te laten staan, maar zou toch graag gebruik maken van lime wire om muziek te downloaden.

Ik heb Lime wire plus 4.12

Heeft u misschien tips voor me?

Heel erg bedankt voor het meedenken.

Groeten Ester:thx:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!

Ik heb inderdaad nu de optie gekozen die u me heeft aangeraden, en inderdaad als een zonnetje.

Jammer dat ik niet eerder naar het forum ben gegaan, had me een hoop ergernis bespaard. Soms wil je toch zelf proberen.

Maar Bedankt in ieder geval,

met groet, Ester

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.