Ga naar inhoud

Afdrukprobleem in internet explorer


konsmetal

Aanbevolen berichten

Wanneer ik in internet explorer (6) iets wil afdrukken krijg ik de melding dat er een fout in het script voor internet explorer is opgetreden.

regel: 94

teken 1

fout: toegang geweigerd

code 0

url: res://C:\windows\system32\shdoclc.dll/preview.dlg

wil u doorgaan met het uitvoeren van scripts op deze pagina

ja of neen

ik krijg dit op ALLE internetpaginas. wat kan dit zijn en hoe kan ik dit verhelpen? alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer ik in internet explorer (6) iets wil afdrukken krijg ik de melding dat er een fout in het script voor internet explorer is opgetreden.

regel: 94

teken 1

fout: toegang geweigerd

code 0

url: res://C:\windows\system32\shdoclc.dll/preview.dlg

wil u doorgaan met het uitvoeren van scripts op deze pagina

ja of neen

ik krijg dit op ALLE internetpaginas. wat kan dit zijn en hoe kan ik dit verhelpen? alvast bedankt

IE opnieuw installeren...

Dit vond ik maar is enkel op toepassing voor IE 5.??

1.Start de computer opnieuw op in MS-DOS-modus of vanaf een opstartdiskette.a. Klik voor Windows 98 en Windows 95 achtereenvolgens op [b]Start[/b], [b]Afsluiten[/b], [b]Opnieuw opstarten in MS-DOS-modus[/b] en [b]Ja[/b].b. Gebruik voor Windows Millennium Edition (ME) een opstartdiskette van Windows ME en klik op [b]Computer opstarten zonder cd-rom-ondersteuning[/b].Als u meer informatie wilt over het maken van een opstartdiskette voor Windows ME, klikt u op het volgende artikelnummer in de Microsoft Knowledge Base: [url="http://support.microsoft.com/kb/267287/"]267287[/url] ([url]http://support.microsoft.com/kb/267287/[/url])                         Een opstartdiskette maken in Windows ME                      
2.Typ de volgende opdrachten en druk na elke opdracht op ENTER: c:

cd\windows\system

ren IEPEERS.dll IEPEERS.old

exit
3.Haal een nieuw exemplaar van het bestand Iepeers.dll op en kopieer het naar de map Windows\System. U kunt het bestand Iepeers.dll uitpakken van de volgende locatie: Het cabinetbestand IE_5.cab dat deel uitmaakt van Internet Explorer 5.5 voor Windows 98. 
Voor meer informatie over het hulpprogramma Extract klikt u op het volgende artikel in de Microsoft Knowledge Base:  [url="http://support.microsoft.com/kb/129605/"]129605[/url] ([url]http://support.microsoft.com/kb/129605/[/url])                         De oorspronkelijke gecomprimeerde Windows-bestanden uitpakken                      
4.Registreer het bestand Iepeers.dll. Hiervoor opent u het menu [b]Start[/b], klikt u op [b]Uitvoeren[/b] en typt u de volgende opdracht: regsvr32 IEPEERS.DLL 
5.Klik op [b]OK[/b].6.Start de computer op de gebruikelijke manier op.

Gwn eventjes Cd van windows invoeren

start>configuratiescherm>software>windows onderdelen toevoegen/verwijderen> IE

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft u toevallig het programma Surfairy staan op uw pc? deze kan mogelijk dit veroorzaken.

Symptomen

Wanneer Divago Surfairy is geïnstalleerd op een computer waarop Microsoft Internet Explorer 6 Service Pack 1 (SP1) of de cumulatieve patch voor Internet Explorer van 22.08.2002 wordt uitgevoerd, kunt u niet afdrukken of de functie Afdrukvoorbeeld gebruiken in Internet Explorer. Het volgende foutbericht wordt weergegeven:

Fout in het script voor Internet Explorer - Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina.

Regel: 93

Teken: 1

Fout: Toegang geweigerd.

Code: 0

URL: res://C:\WINDOWS\System32\shdoclc.dll/preview.dlg

Oplossing

U kunt dit probleem oplossen door Surfairy te verwijderen. Hiertoe gaat u als volgt te werk:

1.Klik op Start en klik op Uitvoeren.

2.Typ 'c:\program files\surfairy\uninstall.exe' en druk op ENTER.

3.Follow the instructions that appear on your screen.U kunt dit probleem wellicht omzeilen door browser-extensies van derden uit te schakelen in Internet Explorer. Hiertoe gaat u als volgt te werk:

1.Start Internet Explorer.

2.Open het menu Extra en klik op Internet-opties.

3.Open het tabblad Geavanceerd.

4.Schakel het selectievakje Browser-extensies van derden inschakelen (opnieuw opstarten noodzakelijk) uit.

5.Klik op Toepassen en vervolgens op OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.