Ga naar inhoud

PC herkent geen microfoon(s) meer


slam

Aanbevolen berichten

Hey.

Ik heb een nieuwe pc samengesteld, half jaartje geleden, ben er heeel erg tevreden mee.

Windows 7, 64 bit alles werkt super.. Microfoon werkte ook, maar nu.. Herkent ie 'm niet meer?

Heb verschillende microfoons geprobeerd, met zo'n roze stekkertje dus, dat in dat roze gat moet in je pc.

Voor en achterkant geprobeerd van m'n kast, nee.. werkt nog steeds niet.

Heb drivers van Realtek HD Audio. Als ik m'n microfoon er in stak, kreeg ik in een schermpje met Realtek HD Audio manager en stond er dat er een microfoon ingeplugd was en kon ik 'm gewoon gebruiken, nu lukt dat niet meer.

Ik heb jullie hulp nodig.

Bvd,

Slam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er bij Apparaatbeheer (start, configuratiescherm, klassieke weergave, apparaatbeheer) ergens een geel driehoekje?

Ook staat er meestal in de system tray (rechtsonder) een luidsprekertje, in een oranje kleur.

Als je daar rechtsopklikt, heb je twee tabbladjes waaronder microfoon. Staat hier iets meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je snelle reactie.

Nee, geen geel driehoekje te bekennen.

Als ik er rechts op klik, dan krijg staat er van Microphone (Not plugged in).

Dan stop plug ik 'm in, doet ie het nog niet. Hij herkent 'm gewoon niet, maar beneden op m'n twee laptops herkent ie het wel!

edit: hmmm, heb het even achter in m'n kast geplugged, nu werkt het wel.

Is er nu nog een oplossing voor de voorkant?

aangepast door slam
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.