Ga naar inhoud

Reparatie backup file


MidasP

Aanbevolen berichten

Ik heb op een memory stick regematig back-ups gemaakt van mijn gegevens.

Mijn PC heb ik terug moeten installeren na een crash en ik wil nu mijn backup gegevens terug op mijn PC plaatsen.

Ik krijg echter enkel gegevens van toen ik de memory stick de eerste maal gebruikte terug op mijn PC (26 okt 2006) hoewel mijn laatst genomen backup op 1 sep 2007) was (staat ook ondere "properties" => laatst gewijzigd 1 sep 2007) . Hoe kan ik dit oplossen ? Bestaat er freeware software om bkf-files terug te herstellen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestaat er geen software om de bestanden gratis te herstellen, met www.recoverybkf.com kan je je verloren bestanden wel zien maar niet terug omzetten zonder het programma aan te kopen ?

Download the Demo version of Kernel for Bkf Repair ,Recover bkf file and view the contents of the corrupt bkf file in the found file list.The files listed can then be saved by purchasing the full version of software.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.