Ga naar inhoud

pocket pc


ffwfirefox

Aanbevolen berichten

hallo; ik heb een pocket pc, en ik slaag er niet in er een film, muziek of een update met te doen. het is een mio 168, van 2004, windows mobile .kan iemand me helpen a.u.b .

via mail ook deze uitleg (edit by karel)

Hallo ik had een vraagje ivm mijn pocket pc ik zou er graag een aantal filmpjes en mp3 liedjes willen opzetten om het onderweg iets aangenamer te maken voor de inzittenden

waar zou ik hierover eventueel iets kunnen terugvinden of tutorials want

als ik met mijn pc thuis iets probeer over te zetten via active sync dan kan ik blijkbaar alleen maar de oude tom tom 5 of zoiets er terug opzetten waar ik de cd rom van meegekregen heb bij aanschaf van het toestel tweede hands ik zou het spijtig vinden dat dit maar alles is wat ik ermee kan aanvangen tenslotte is het evenals een oude tom tom versie en kan ik het ook all niet updaten met als gevolg dat het de gewijzigde verkeersomstandigheden niet aankondigt daarom heb ik de 910 maar nieuw in de winkel gekocht en zou ik mijn pocket pc willen gebruiken voor films en muziek dank bij voorbaat

Mvg fox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Avi bestandjes of geluidsbestanden kan je alleen maar op een SDcard (Geheugen kaart)plaatsen en zo deze dan laten afspelen op je pocket pc.,

het geheugen van de pocket pc zelf is daarvoor veel te klein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

bedankt Karel en VenimK, ik ben er all heel wat wijzer van geworden het toestelletje werkt uiteindelijk zoals ik het had gehoopt . films erop zetten duurt wat lang en dan erkent hij het nog niet altijd en op een sd kaartje van 1 g krijg ik nu maar 1 film dus ik zal het moeten proberen te verkleinen

met een progy en vervolgens een ander progy opzetten voor het te kunnen afspelen want alles is verouderd (media player / enzovoorts ) dus ga ik wat proberen met wat ik terugvind over pocket pc software

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.