Ga naar inhoud

Krijg Windows Vista niet meer geinstaleerd


Aanbevolen berichten

Beetje laat maar heb vanochtend de Pc weer aangezet.. Windows vroeg welke ik wilde starten. Dus 2 maal erop gezet waarschijnlijk er een gekozen en alles leek weer perfect... Paar programma's geinstaleerd en toen fifa 10 bij een spelletje proberen is alles weer gecrasht enige idee ? Kreeg allemaal blokje en toen werd het scherm zwart. Kan hem nu wel in veilige modus starten als ik hem daarna weer gewoon opstart dan zie ik bovenin mijn scherm een dun wit streepje daarna wordt het scherm weer zwart en hoor ik een hoop geratel in de computer.. even later begint hij vanzelf opnieuw op te starten. Met het zelfde resultaat.

Ben nu zover dat hij het weer even deed Fifa nogmaals geprobeerd en dan krijg je dus weer een crash zal het de videokaart zijn ??????. Voorheen kon ik gewoon spelen maar nu wordt het scherm groen met zwarte strepen en valt dan helemaal weg en wordt zwart

aangepast door wil.kettmann
Nog iets geprobeerd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.