Ga naar inhoud

Muziek downloaden


Aanbevolen berichten

Hallo

Onlangs had ik een probleem met de pc waardoor ik programma's kwijt ben,Limewire was er een van en eigenlijk gebruikte ik dat niet echt veel maar het was toch makkelijk om soms wat te vinden als muzikant.

Ik heb nu geprobeerd om dat opnieuw te installeren en dat ging goed,maar als ik het nu wil gebruiken krijg ik de meliding dat Windows dat niet aanvaard of iets in die aard.

Ik klik bv een nummer aan en dan komt een schermpje (zoeken of opslaan) en als ik op zoeken klik krijg ik dan de eerder vermelde melding.

Misschien kunt u me helpen en dank bij voorbaat.

Joel Loose

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste is Limewire, net zoals elk P2P-programma, een bron van spyware.

Ten tweede helpen we niet met het oplossen van problemen inzake illegaal downloaden. Hier gaat dus ook een slotje op.

Het posten, het vragen naar of linken naar warez, serienummers (serials), cracks, muziek, films, games, covers, torrents, teksten, ... onder eender welke vorm die in strijd zijn met de copyright wetgeving.

* Het posten van illegale software, games,........ vragen naar Hacken op eender welke manier

* Alles wat de Belgische/Nederlandse wetgeving verbiedt, is hier uiteraard ook verboden.

Bij verdere vragen mag je steeds een PM sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.