Ga naar inhoud

problemen met software aangifte 2009 belastingdienst


pioen

Aanbevolen berichten

ik bedoel de NAW gegevens, de rest vul ik sowieso zelf in, ik krijg daar geen gegevens van.

het is weer niet gelukt.. ik geef het op...

---------- Post toegevoegd om 16:21 ---------- Vorige post was om 16:14 ----------

het betekent dus dat het daar al mis gaat, bij het autonmatsich invullen want ik dacht dat het alleen omde NAW gegevens ging, niet om loon e.d Daar is bij mij niets ingevuld bij automatische optie.. Ik wil deze puzzel graag oplossen, zo ben ik ook wel weer maar ja ben het nu wel een beetje zat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Qoompaqniet (waar komt die naam vandaan?) ik heb nog een half uur gebeld met Logius, softwarebedrijf van de overheid ( ook digi-D). Ik heb van hen wat tips gekregen maar die hebben niet geholpen. Nu ga ik naar een vriendin, kijken of het via haar pc wel lukt. Het is goed mogelijk dat er iets in mijn pc zit dat conflicteert maar dan ben ik dus volgend jaar ook weer de klos.

Ik laat nog wel even weten als het is gelukt.

vr gr van Pioen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.