Ga naar inhoud

Linux voor een mediastation


Aanbevolen berichten

ik heb hem denkik geinstaleerd (slax6) ik krijg het desktop scherm en kan alles doen. Maar dan gaat het fout wanneer ik heb afsluit vraag hij terug om cd. Weet iemand wat ik fout doen?

Het lijkt alsof de os draait vanop de cd. Hij zou als standaard os op mijn pc moeten draaien? Hoe krijg ik hem zover?

---------- Post toegevoegd om 01:55 ---------- Vorige post was om 01:46 ----------

P.S.: Slax spreekt me overigens wat minder aan, in ieder geval als harde-schijf-installatie, omdat het primair bedoeld is als LiveCD. De kans op rare storingen is wat groter, vrees ik, als je deze distro op de harde schijf zet.

Vond ik op een forum. Ik zal morgen een andere distro proberen.

aangepast door BlackBird
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Slax leek me goed qua mediabeheer. Dus heb ik deze geinstalleerd (weer heel wat bijgeleerd ondertussen). Nu de vraag weet iemand een goed programma voor media af te spelen. Die Xbmc zag er wel leuk uit maar ik snap totaal niet hoe ik hem moet instaleren.

Dan nog een vraagje ik snap nu dat Slax gebaseerd is op Slackware. Wil dit zeggen dat alle slackware proggys ook op Slax draaien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.