Ga naar inhoud

medal of honor


chevy

Aanbevolen berichten

als ik medal of honor airborne speel loopt geheid het systeem vast,de dvd speler zit niet vast maar het beeld cq spel wel.mijn videokaart is een nvidia 8500 gt ik heb 1024 ram geheugen processor AMD atlon 64 wat is er verkeerd of verkeerd ingestelt??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

AMD 64 3500+

kloksnelheid 219 GHZ 100 GB

ist niet genoeg.

op mijn zoon zen pc draait het wel onder vista,na een poos liep het vast maar het spel ging verder alleen het beeldscherm stond vast,toen kwam er een bericht regel van vista dat de pc het vastgelopen scherm zou herstellen en zowaar het spel ging verder,dus conclusie toch de videokaart te klein?wat me stug lijkt nvidea 8500 GT,graag verdere help

en alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar kan je deze config. nie verandere? bij mij helpte het...

dus:

eerst ga je naar start--> uitvoeren--> typ je in het venster dxdiag en dan komt een nieuw venster.

dan: geluid of beeldscherm (ik weet dat ni meer) en dan zie je een balk die je kan versch. dat doe je en je zet dat op basisversnelling

dus van volledigeversnelling naar basisversnelling.

ik hoop dat dat help

greetzz bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.