Ga naar inhoud

Rapport aantal per week


Raes

Aanbevolen berichten

Ik heb een tabel met volgende gegevens:

datum bestelling

datum productie

datum klaar

datum levering

datum plaatsing

Van deze gegevens zouik een rapport willen maken dat mij het aantal toont per week van elk van deze bovenstaande gegevens.

Het lukt mij wel om dat te realiseren voor bovenstaande gegevens appart, maar niet tesamen.

Ik krijg mijn query niet zoals het zou moeten.

Ik heb in bijlage een zeer beknopte versie van de database gevoegd.

Er staan 2 tabellen en enkele querypogingen.

Het probleem is dat ik mijn gegevens niet gekoppeld krijg zodat ik alle gegevens krijg.

Bijvoorbeeld:

Als er in 29 van 2007 geen bestelling is, dan krijg ik ook geen gegevens van de productie, levering, enz... van die week omdat mijn weekbepaling gebasserd is op de datums van de bestelling. Als ik mijn weekbepaling basseer op een andere datum dan kom ik opnieuw het zelfde probleem tegen vanaf het moment dat er geen datums van een bepaalde week zijn voor dat veld.

Iemand enig idee waar mijn gedachtengang de mist in gaat?

probleem.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het bestand zonet even bekeken, en eerlijk gezegd raak ik er niet direct aan uit....

vrees dat de vermoeidheid momenteel ff aan het toeslaan is (autotechnieker zijn is vermoeiend...)

hoop dat vanavond nog een andere medewerker je probleem wel kan oplossen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Microsoft Office - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.