Ga naar inhoud

nieuwe game pc! jullie hulp aub


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Het is weer tijd voor een nieuwe pc . Het gaat om een game pc. Het budget is 800-900euro (iets meer is geen ramp maar liefst niet natuurlijk)

Ik heb wel alles nodig, van windows tot nog een monitor en assemblage. Nu is mijn vraag eigenlijk, heb ik voor dat budget een goede degelijke game pc? ik heb nog een oude monitor staan dus moest het nodig zijn doe ik het daar wel even mee jullie laten het maar weten .

alvast erg bedankt.

zelf dacht ik aan de i5 750 cpu en de club 3d hd5770 kaart weet niet of dat goed is hoor is maar een voorstel.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dan neem ik em met de mugen 2. dan heb ik alles buiten windows en monitor maar dat krijg ik wel voor mekaar :-) heb nog een bon van de media markt voor 100euros lol die kan me daarbij helpen :-)

oh ja nog een vraag als ik em laat assembleren en ik koop me ergens los windows 7 kan ik dat dan zelf gemakkelijk installeren?

mercikes duidelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmmm Het installeren van W7 is heel makkelijk. Je moet gewoon de instructies volgen.

Nu denk ik wel dat Mediamarkt geen W7 OEM verkoopt. Er zijn namelijk 2 versies van elke soort W7. Je hebt de retail versie en de OEM versie. De OEM is W7 voor slechts 1 pc en de retail is voor 3PC's. Nu kost de retail ook bijna 3x zoveel.

W7 kost bijna 100 euro: Dit is z Mugen 2, met Mugen 2. Dan komen we dus wel boven de 900 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.