Ga naar inhoud

Help, A2DP bluetooth probleem, wat nu?


Arno_I

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

ik hoop van de grond uit mijn hart dat er mij iemand hierbij kan helpen. Bluetooth ervaring is wel een vereiste denk ik :)

Onlangs heb ik een Media 22 cadeau gekregen van het merk next base. (http://www.next-base.com , onderaan in het midden staat de link naar Media 22). Om een lang verhaal kort te maken, dit is een speaker die verschillende media ondersteunt zoals cd/dvd, usb, MP3, card reader en bluetooth. Echter ondersteunt dit toestel enkel een variant van de bluetooth namelijk, bluetooth A2DP.

Tot zover had ik er bij mezelf geen vragen bij gesteld, bluetooth is toch bluetooth niet?!? Immers wanneer ik nu probeer met mijn (4 maand oude laptop) of met mijn gsm een verbinding wil maken met het toestel, dan lukt dit helaas niet.

Beide apparaten detecteren de speaker wel, maar eens ik wil verbinding maken lukt dit totaal niet meer. Bij mijn gsm krijg ik er geen extra uitleg bij, maar bij mijn laptop krijg ik er wel extra uitleg bij. Er komt een melding op: 'U kunt geen verbinding met een apparaat maken dat niet door de SCMS-T methode met copyright beveiligd is.'

Bestuderingssysteem van laptop is windows vista, merk Toshiba. Gsm is type Sony Ericsson K750i.

Wie kan er mij helpen bij devolgende vragen:

1. ondersteund de laptop en gsm wel degelijk Bluetooth A2DP?

2. indien dit niet het geval is, bestaat er een manier om deze wel degelijk te laten functioneren?

3. of kan ik het vergeten en het stellen met de overige functies op de speaker? :)

Alvast bedankt aan allen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.