Ga naar inhoud

[OPGELOST] Foutmelding bij opstarten


annieaug

Aanbevolen berichten

hier vond ik wel iets:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=292604

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=exception+processing+message+c0000013&btnG=Google+zoeken&meta=

kleine hint: hier kun je je originele bericht nog wijzigen door onder je bericht op de knop 'bewerk' te klikken, dan kun je daar alles veranderen...

zo houden we het forum wat "proper"

grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo met Annieaug bij deze wilde ik even laten weten en bedanken!! voor het zoeken naar het oplossen van mijn probleem maar bij toeval kwam ik er gisteravond zelf achter ik weet alleen niet hoe ik het verder moet oplossen om de foutmelding niet meer te krijgen misschien heeft iemand een goede tip voor mij? het is namelijk zo dat ik laatst een externe harde schijf heb gekocht en daarna de foutmelding is onstaan kwam ik nu achter maar doe ik de externe schijf verwijderen dan start de pc zonder melding op weet iemand raad hiermee om het op te lossen??alvast bedankt groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo annieaug

Kijk even na of alle updates voor windows zijn geïnstalleerd. De foutmelding is normaalgezien opgelost na het installeren van alle updates.

Ga dus even naar:

start - alle programma's - windows update (helemaal bovenaan staat dit)

op de site van windows update kiest u snel, nu scant hij even en dan toont hij alle beschikbare updates

installeer deze en start de pc opnieuw op

u vertelde ook dat u een externe harde schijf gebruikt.

Om het minste problemen te hebben hiermee is het beter dat u deze pas aanzet nadat windows is opgestart.

Laat gerust weten of dit je kunnen helpen heeft

Groetjes Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo met Annie ik heb net uitgeprobeerd wat je adviseerde er waren geen updates nou heb ik de externe harde schijf eerst verwijderd met [hardware veilig verwijderen] opgestart en GEEN foutmelding weer aangekoppeld en hij werkt normaal als het zo goed gaat vind ik het prima bedankt !!!!!!:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo met Annie ik weet niet of dit normaal is dat ik iedere keer de externe harde schijf moet loskoppelen om geen foutmelding meer te krijgen maar als ik het zo moet doen nou ja moet het maar iedere keer die foutmelding is ook [.....] je weet wat ik bedoel veel GR.:thx:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.