Ga naar inhoud

Microsoft security essentials - Avast Pro


Aanbevolen berichten

enkele dagen geleden heb ik een licentie gekocht voor Avast5. Ik werkte voordien met Microsoft security essentials maar ik kan die niet verwijderen. Er is geen uninstall-link aanwezig. heb geprobeerd via configuratiescherm en revo uninstaller, maar essentials blijft en blokkeert zo mijn avast5, die niet actief is.

In het beveilmigingscentrum van Windows staat essentials aangeduid als actieve anti-virus en ik kan die niet uitschakelen.Kan iemend mij hierbij helpen zodat ik mijn Avast kan gebruiken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is me gelukt op de 2de manier, de sleutel verwijderd en dan via configuratiescherm ondanks een foutmelding is het me gelukt om essentials te verwijderen. Er staat echter dat ik het programma opnieuw moet downloaden om het vervolgens te desinstalleren, maar dan zal ik weer in hetzelfde schuitje belanden als vroeger, terug geen uninstall link, vrees ik. Ik heb het dus niet gedaan. Ik laat dit item nog even open en als ik de volgende dagen geen problemen ondervind markeer ik het als opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.