Ga naar inhoud

Map Verboregen Program FIles


Aanbevolen berichten

Goedendag,

Ik heb vandaag iets geïnstalleerd, maar het probleem is, dat het in Program Files(x86) er niet bij staat. Als ik met een ander programma in mijn program files ga, dan zie ik die map, maar dat programmetje opent die folders niet :sad(Het is geen fout ofzo, maar het programma is zo :-)). Dus dacht ik dat die map verbrogen was. Ik heb in een thread op dit forum gelezen hoe ik ze moest weergeven. Maar na deze procedure staat die er nog steeds niet bij :bawling:

Kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Sofia

Welke procedure heb je precies uitgevoerd,

en als je die procedure uitvoert, verschijnen er dan andere mappen die normaal verborgen zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je snelle antwoord

Dit is de procedure die ik heb uitgevoerd.En de normale verborgen mappen verschijnen ineens wel ja.

---------- Post toegevoegd om 21:01 ---------- Vorige post was om 20:51 ----------

Ow, ik heb het al opgelost :-)

Ik heb geprobeerd het programma NIET in program files te installeren maar in een aparte map op het bureaublad. Het is nog altijd raar dat het niet ging in program files. Maar ik vind dat het opgelost is :D

Nog bedankt hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.