Ga naar inhoud

[OPGELOST] Problemen bij vervangen Nero


ferekoek

Aanbevolen berichten

Op mijn PC stond een oude versie van Nero (ik denk 6.7). Op een bepaald ogenblik werd een demo-versie van Nero 7 geplaatst en op het einde van de 'proef'-periode heb ik geweigerd deze te aanvaarden omdat ik van plan was een laptop met Vista te kopen.

Nu heb ik toch een Nero 8.0 gekocht om te gebruiken op beide apparaten.

Bij het plaatsen op de PC van de Nero 8.0 kreeg ik de melding dat ik de nieuwe Nero niet kon plaatsen. Reden : Shellmanager database is beschadigd of ontbreekt.

Hoe kan ik die Shellmanager herstellen of bijvoegen. Ik dacht dat het volstond om de oude te verwijderen en de nieuwe te plaatsen, maar blijkbaar is dat niet zo eenvoudig.

Ter info : de eerste Nero werd door de verkoper (PC-handel) geplaatst. De nieuwe is een exemplaar aangekocht in een warenhuis (dus geen service !)

Ook hier een tussenkomst van helpdesk vragen of bestaat er een andere mogelijkheid ?

Dank voor alle hulp dienaangaande

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oplossing werd vandaag gegeven door een familielid, die hetzelfde probleem heeft gehad.

Via "zoeken" de file "Shellmanager" opzoeken en deze naar de prullenmand overbrengen. De vroegere Nero-map eveneens naar de prullenmand.

Wij hebben het gedaan en de Nero 8 werd probleemloos geplaatst en werkt.

Dank voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.