Ga naar inhoud

TuneUpMedia - Een manier om je iTunes muziek op te kuisen..


Qaboomba

Aanbevolen berichten

Hey, zat onlangs wat te surfen en er kwam een advertentie op mijn scherm. Ik las het even, en ik kwam op deze site terecht: TuneUp | Digital Music Management & Music Discovery for iTunes & WMP

Ik heb dus even de demo gedownload, en ik moet zeggen, ik sta versteld van de functies van het programma.. Het is in staat om het lied te analyseren, vervolgens overeenkomende data van het liedje en van hun databank of internet weer te geven, en dan missende of onjuiste informatie (arties, titel) van het lied, te wijzigen, alsook de cover.

Welnu, ik heb een nogal vrij grote muziek collectie (+- 40GB), en mijn tags zijn bijna allemaal juist, maar ik heb geen Covers (afbeeldingen). Dit is mogelijk via de TuneUp Media tool, maar dan moet ik die eerst kopen voor 50$ denk ik.

Nu mijn vraag: Heb je ooit al van een soortgelijk programma gehoord? Zoja, welk en wat doet het? Want ik heb een freeware programmatje nodig dat in staat is min of meer hetzelfde te doen (Covers updaten)

ps: Ik heb het niet over TuneUp Utilities.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.