Ga naar inhoud

PC Herstart steeds


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

mijn PC heeft altijd perfect gewerkt, tot enkele uren geleden. Hij herstartte plotseling spontaan, en blijft nu ook steeds herstarten. Ik kom niet verder dan de Windows welkom-page of het bureaublad, en dan herstart hij opnieuw. Ik krijg bij het heropstarten geen mogelijkheid om te starten in veilige modus.

Gedurende enkele seconden kan ik het muispijltje bewegen, maar in schokjes.

De taakbalk en startknop krijgt hij niet geladen.

Ik heb de kast stofvrij gemaakt en volledig laten afkoelen, maar zonder succes.

Het probleem is dat ik niet in Windows geraak en bijgevolg geen scan kan doen (hij herstartte voor het eerst doen ik met Adaware aan het scannen was) of een instelling kan veranderen. En bijgevolg kan ik ook niet de precieze specificaties vinden; in 2008 is er een nieuw moederbord gestoken maar ik weet de juiste specificaties niet precies...

Heeft iemand hier een verklaring voor?

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Mvg

Sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na nog enkele keren proberen is het gelukt wat langer in Windows te blijven. Zoals ik al vertelde was de PC, tijdens de eerste spontane heropstart, bezig met een Scan in Adaware. Blijkbaar zat daar het probleem. Gecrashed in het midden van de scan, Windows taakbeheerd stond vol met taken van AdAware waardoor het CPU-balkje helemaal gevuld was.

Heb alles van Adaware stopgezet en nu doet hij weer normaal...

Ik zet voor de zekerheid nog een HJThis logje op de juiste plaats.

Bij deze zal ik jullie hier niet meer mee lastigvallen :)

Groetjes

Sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.