Ga naar inhoud

Laptop doet het niet meer


Jeeeennifer

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik zat daarnet een halfuurtje geleden achter mijn vaders laptop, ik zat op hyves, msn en iets te typen in word. opeens kreeg ik een blauw/zwart scherm en in een schim zag ik letters mijn vaders laptop viel uit en ik hoorde een soort van geknetter, het aan/uit lampje bleef brandde, ik schok van het geknetter en zette de laptop uit en heb meteen de stekkers er uit gehaald, oplader, muis, internet. Na ongeveer 10 minuten heb ik de laptop aangezet maar hij het scherm bleef maar zwart alleen het aan en uit lampje bleef brandde.

het is een Compaq laptop.

iemand enig idee wat ik kan doen? :sad

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan moed je je nie ongerust maken je vader heeft er nog garantie op (zal wel fabrieks foutje wezen)maar omdat te bewijzen ***hoop da ze niet moeilijk gaan doen..

anders consumentenbond contacteren kopieke maken van je aankoop bewijs ...orgineel bijhouden !

zal wel makkementje zijn in het moederbord ; is het toevallig een DELL compacq laptopie

aangepast door rope
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.