Ga naar inhoud

Krakend geluid met Windows 7


Paters

Aanbevolen berichten

je vroeg hulp omwille van het geluid en nu vraag je moet ik bij alle fix klikken !!!

dan zijn er meer problemen ,waar je tot nu toe geen erg in had : antwoordt op je vraag 1fix uitvoeren niet allemaal gelijk ..na de fix ..dien je vast te stellen of het probleem verholpen is zoniet terug gaan met systeemherstel ...doe je meerdere fixxen gelijk en je ondervind problemen ,weet je niet waar je moet gaan zoeken ..

vooralleer je dit progje gebruik wil ik je vragen om na te gaan waar jij je plug [audio kabel ] heb in gestoken ..welke kleur ...dit moet groen zijn

is dat deze driver die je geinstalleerdt heb ...

http://downloadnew.org/drivers/sound-card/asus-x71sl-notebook-audio-driver-download-87058.html

aangepast door rope
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik heb getracht om een andere op te halen maar het komt er op neer dat ik altijd terug bij deze uitkomt :denk dat er geen anderen aangeboden worden !

probeer anders met winfix1.2 ( FixWin ) je probleem met je audio te herstellen ..nooit meerderen fixxen tegelijk nemen [ 1voor 1 ] neem om te beginnen de fix voor geluid [audio]

nadat je op fix geklikt heb en je krijg de melding dat het gefixst is :doe je een controlle van je audio om vast te stellen of dit probleem verholpen is :zoja herstart uw coputer om de instellingen op te slaan

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.