Ga naar inhoud

Windows Vista niet Legitiem ?!?


Jibbles

Aanbevolen berichten

Hi, ik Heb 3 maanden geleden een Medion MD 8829 aangeschaft met Windows Vista Home Premium voorgeinstalleerd, nu begin ik meldingen te krijgen dat mijn versie niet legitiem is, ik heb al een paar keer geprobeerd om de code in te voeren die te vinden is op de achterkant van mijn PC , tevergeefs.

ik vind dit nogal storend door de meldingen die ik hiervan krijg.

ik heb al gescand op virussen en heb er ook 1 gevonden en verwijderd.

Weet er iemand misschien hoe ik dit vermaak of toch tenminste die meldingen wegkrijg.

Dank U !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk heeft de verkoper iets met de pc gedaan of u heeft zelf al enkel malen te veel geactiveerd of de code op meerdere pc's gebruikt

mocht dit niet zo zijn dan bel je even microsoft op:

Microsoft Activation Center

Voor activatiecodes of problemen met de activatie van uw producten

België : 0800 407 58

NL: 0800 - 0233487

Kijk of je telefonisch kan activeren, zoniet zal je doorverbonden worden met een medewerker waar je je uitleg kan geven. Mocht je zelf niks verkeerd hebben gedaan zullen deze een nieuwe code geven zonder probleem

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel dankuwel voor de zo vlug terug te posten, ik zal dus naar dit nummer bellen , want ik kan hiermee niet naar de verkoper aangezien deze PC van de Aldi komt, zoals u mss wel weet. Bent u zeker dat dit nx met een virus ofzo te maken heeft?

Oei, van de Aldi, naja, kzou eignlijk niet weten of die gasten daar te vertrouwen zijn :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.