Ga naar inhoud

[OPGELOST] Draadloos internetten.


Gast Penris

Aanbevolen berichten

Ik heb een Toshiba A100 laptop met knop aan zijkant voor draadloos internetten.

5 maanden geleden computer aangesloten door Telenet maar draadloos ging niet:Dus vaste aansluiting op antenne kabel.

Nu 5 maanden later gaat het wel en moet ik 300€ betalen om dit te veranderen.

Welke oplossingen zijn er mogelijk als ik het modem van telenet laat zitten en iets anders monteer.

Systeem is Vista premium.

Hopenlijk zijn er andere oplossingen. Groejes Jan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Penris,

dus als ik het goed begrijp werkte uw draadloos 5 maand terug niet en nu dus wel.

Als u zeker bent dat uw draadloos wilt en het werkt op uw laptop kan u dit goedkoop oplossen.

Wanneer je een draadloze router aankoopt (kost gemiddeld 100€ maar je hebt er goedkopere ook) hebt je zelfs je modem niet nodig.

300 € lijkt me echt heel veel voor zo'n omschakeling.

Heb je van Telenet een berekening gekregen hoe ze aan dit bedrag komen?

Wanneer je een draadloze router gaat aankopen vraag je best even raad bij een pc winkel in de buurt zodat je een gepast model aankoopt.

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt .Het telenet modem is gemonteerd en vast verbonden met mijn laptop Toschiba A100. Mijn vraag welke router kan ik aansluiten om draadloos te internetten. Modem Telenet------ >Router ????------- >Draadloos VISTA PREMIUM.

GROEJES Penris.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bart.

Hartelijk Dank voor jou antwoord.

Ik heb echter een Philips 5600/00 er tussen gezet en deze deed het niet.

Op de site van Microsoft staat dat vanaf September voor Vista extra drivers nodig zijn.

Ik weet het niet meer.

Ik wilde al over gaan naar Belgacom telefoon aansluiting voor internet.

Maar ja ,misschien dan hetzelfde Vista probleem.

Groetjes Jan Penris.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.