Ga naar inhoud

[OPGELOST] RUNDLL error (lglawnph.dll)


Baby_Yoda

Aanbevolen berichten

OK

ik heb het gefixed

mss niet de beste oplossing, maar nu ben ik in ieder geval van die error elke keer dat men pc opstart vanaf :P

Ik heb natuurlijk eerste wat rechearch gedaan, mijn neef had die file ook niet :S maar hij had er geen last van.

Dus heb ik gwn een lege lglawnph.dll file gemaakt met kladblok, die in mijn system32 map gestopt, en de error is weg ^^

Vertel het me als ik hiermee mijn pc verneuk :P Maar ik heb geen last ondervonden, ook niet toen ik de error wel had, dus die file zal wel niet belangrijk zijn geweest zekers ?

Toch bedankt ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga eens naar start>uitvoeren en typ msconfig

en druk enter

ga naar het tabblad opstarten, en kijk eens wat daar allemaal tussen staat...

(let wel op: je mag niet zomaar alles weg gaan vinken, maar je kan wel zien wat er allemaal draait bij opstarten van je pc, en zo kan je de echte oorzaak van je probleem mss achterhalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

neej, niet altijd

Over de eerste zeggen ze allemaal maar goede dingen, dat is van nvidia

de 2de is een kleine twijfel, maar volgens mij doet die ook geen kwaad.

NvCpl.dll is geen probleem. NvCpl.exe wel. Dus de jouwe is veilig

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm, ok

Alles werkt nu terug normaal.

Ik weet echter nog altijd niet waar die RUNDLL error (van de file lglawnph.dll) vandaan kwam, die heb ik zelf opgelost (zoals ik hierboven heb vertelt) maar ik weet niet zeker of dat wel de beste oplossing was. Ach ja, voor het moment weet ik geen andere oplossing, zelfs google en yahoo weten geen oplossing.

Als ik nog problemen ondervind roep ik wel om hulp ;)

Bedankt allemaal :thx:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.