Ga naar inhoud

probleem met internet


Gast musty

Aanbevolen berichten

ik open internet en zoals meeste gebruikers heb ik google als startpagina's maar na ongeveer 20 sec geeft hij het fout van IEXPLORE.EXE is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

U was bezig met een bewerking. De ze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

Kunt u even vermelden welke browser en welke versie u gebruikt?

U kan dit terugvinden als volgt:

- open uw browser en ga naar menu Help en kiest u info

- daar ziet u het versienummer voorbeeld 7.0.6000.16546

post dit nummer even hier.

De oorzaak kan voorbeeld veroorzaak worden door een object in de webpagina (afspelen van filmpje, flash, ...)

Wat kan ik u aanraden

- controleer op updates van uw browser (windows update) en installeer indien nodig de laatste versie (versie 7)

Post gerust het resultaat op mijn vragen en tips

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

windows xp home edition...

Moederbordnaam PCChips M811

Geluidskaart VIA AC'97 Enhanced Audio Controller (kan je mij een link geven waar ik deze kan downloaden ...?)

Netwerkkaart VIA PCI 10/100Mb Fast Ethernet Adapter (192.168.123.186)

heeft u genoeg informatie???...

Link naar reactie
Delen op andere sites

windows xp home edition...

Moederbordnaam PCChips M811

Geluidskaart VIA AC'97 Enhanced Audio Controller (kan je mij een link geven waar ik deze kan downloaden ...?)

Netwerkkaart VIA PCI 10/100Mb Fast Ethernet Adapter (192.168.123.186)

heeft u genoeg informatie???...

Hier vindt je de download van uw geluidskaart:

http://downloadmirror.intel.com/df-support/12170/eng/wdm3516b_Cadenza.exe

ivm uw probleem met interet. hier vindt je de laatste versie van Internet explorer:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=9ae91ebe-3385-447c-8a30-081805b2f90b

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dit even:

Internet Explorer herstellen

shim.gif Mocht het - ondanks alle beveiligingen - voorkomen dat Internet Explorer dienst weigert, dan heeft deze een speciale herstelfunctie. Deze activeert u als volgt:

  • Kies Extra >> Internetopties.
  • Selecteer in het dialoogvenster Internetopties het tabblad Geavanceerd.
  • Klik onder Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op de knop Opnieuw instellen.

4ae1f0ec51c94fca.jpg

Hiermee worden alle instellingen herstelt, tijdelijke bestanden gewist en alle invoegtoepassingen uitgeschakeld.

4ae1f0ec51c94fca.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.