Ga naar inhoud

invoertal veranderen vista home


Gast Shirley1

Aanbevolen berichten

hey iedreen ,

heb namelijk het volgende probleem voor heb me 2 maand terug en acer , aspire 5630 gekocht met vista home instaleerd nederlands taalig .

maar aangezien mij systeem vierkant draaide wegens teveel boegt dat reeds voor instaleerd was door acer zelfs had ik besloten om windows opnieuw te instaleren me de windows anytime upgrade dus de cd die ik er bijkreeg bij aankoop van laptop . de cd zou nl als ook duits engels en frans .

dus bij instaleren kan ik echter engls als invoertaal selecteren .

heb dus contact opgenomen met acer over het probleem van cd dat het enkel engls is dat ik kan selecteren , dan krijg ik het volgend antwoord de cd mocht ik nie gebruiken het is geen recovery cd dus om recovery cd te verkrijgen moet ik nog eens 60€ ophoesten.

de cd die ik er bij kreeg kan jij eigenlijk niks mee doen .

nu het probleem is kan ik mij windows veranderen van invoertaal ?

en zijn er site's waar recovery cd kan vinden ? WEL GRATIS

bedankt voor het luisteren naar mijn probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Shirley,

bedankt voor uw bericht,

Op de Acer laptops staat standaard inderdaad behoorlijk wat geinstalleerd, vooral bij de eerste vista versies met 1gb ram geheugen. Standaard installeren ze op een acer Norton Internet Security en dat vertraagd het systeem enorm.

Bij de aankoop van de acer laptop zit geen vista dvd geleverd.

Enkel een anytime upgrade dvd. Het upgradepakket is speciaal ontworpen voor gebruikers van Windows Vista die naar een hogere editie willen upgraden.

wat info:

Kan ik een Windows Anytime Upgrade-schijf gebruiken die niet dezelfde taal heeft als mijn huidige systeem?

Nee. De taal van de upgradeschijf moet overeenkomen met de taal van uw huidige versie van Windows Vista.

De Windows Anytime Upgrade-schijf is beschikbaar in allerlei talen. Zorg ervoor dat u bij het aanschaffen van de upgrade de juiste taal opgeeft.

Deze schijf bestaat dus ook in het NL, het lijkt mij eigenaardig dat je een NL laptop hebt en een ENGELSE schijf krijgt, informeer dus even als dit geen fout is en of je deze kan ruilen.

Ga gerust langs bij de winkel waar je hem aankocht.

Wat kan je ook:

kijk even in je famillie, vriedenkennis of ze je hun vista dvd even willen lenen, je kan dan terug vista installeren, met behulp van je vista code die onderaan je laptop hangt

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.