Ga naar inhoud

[OPGELOST] mijn dokumenten


gille

Aanbevolen berichten

als ik op een map in" mijn dokumenten" rechtsklik,gaat er een menuscherm open met allerlei snelkoppelingen.

een ervan is "kopieren naar"daar stonden vroeger verschillende posten in zoals :mijn dokumenten,3,5inch diskette,cd-rom,e-mail ontvanger enz.

na het opkuisen van mijn pc,zijn die verwijderd met uitzondering van

de 3,5 inch diskettekoppeling.al de anderen zijn weg en ik weet niet hoe deze terug te kunnen plaatsen.

weet iemand hiervoor een oplossing aub?

mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat kunt u zeker terug zetten, ik zal het snel uitleggen hoe het te doen als je xp hebt, heb nu geen vista op pc...

open in je verkenner deze map

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\SendTo en plak hier snelkoppelingen van naar waar je bestanden wilt kopiëren.

let wel: de map SendTo is een verborgen map, dus moet je even het vinkje 'verborgen bestanden en mappen weergeven ' aanzetten bij extra->mapopties->weergave

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een aanvulling.

Voor windows Vista in de locatie van de map SendTo anders. Deze vindt je op de volgende plaats:

C:\Users\karel\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo

hierbij vervang je 'karel' door je eigen gebruikersnaam.

Met vriendelijke groeten

Karel

beheerder

Link naar reactie
Delen op andere sites

eerst wens ik karel en be_ dup te bedanken voor de verwelkoming en voor het snel reageren op mijn vraag.ik heb het dus kunnen oplossen met be_dup

zijn uitleg ,waarvoor mijn dank.alleen de nodige snelkoppeling om door te sturen via e-mail(outlook exspress 6) kan ik niet vinden.misschien weten jullie waar die juist zit?

mvg en bedankt.

gille

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.