Ga naar inhoud

Nieuwe allround laptop


boomie

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik ben op zoek naar een zeer snelle laptop! Ik zou hem vooral gebruiken voor videobewerkingsprogramma's zoals adobe after effects en sony vegas pro. Dus de laptop moet een groot werkgeheugen hebben. Ook voor openoffice en voor muziek en films (downloaden en bekijken). het liefst werk ik met windows xp ( ik heb het niet zo voor vista enzo)

Mijn budget is ongeveer 700 a 800 euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen en ja.

Als je jou URl opent, ga dan met de muis over 'Laptops & Mini' en klik dan op studio 15. scrol in het nieuwe scherm een beetje naar beneden en klik dan op 'aanpassen' bij de tweede van links. Dan in die config moet je naar 'draadloze connectiviteit' ofzoiets en daar moet je dan die kaart selecteren. Dan kom je op 799 euro.

Die jij nu geselecteerd hebt is eentje met een nog betere processor en grotere HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen en ja.

Als je jou URl opent, ga dan met de muis over 'Laptops & Mini' en klik dan op studio 15. scrol in het nieuwe scherm een beetje naar beneden en klik dan op 'aanpassen' bij de tweede van links. Dan in die config moet je naar 'draadloze connectiviteit' ofzoiets en daar moet je dan die kaart selecteren. Dan kom je op 799 euro.

Die jij nu geselecteerd hebt is eentje met een nog betere processor en grotere HD.

ok, dat heb ik gedaan. Bedankt voor je hulp tot nu toe.

Nu heb ik wel nog enkele vragen, Die van mijn URL, is die dan technisch zijn meerprijs tot over de door jouw voorgestelde laptop waard? En wat is het nut van de wireless 1520 wireless kaart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh... Dat hangt er vanaf of je de 180Gb extra opslag nodig hebt. Als je die niet echt nodig hebt dan zou ik zeker geen 100 euro meer geven puur voor die processor.

Als je 320GB te weinig vind dan is die 899 euro laptop zijn geld waard, anders is hij te duur voor wat je er extra voor krijgt.

Het nut van die wireless kaart tov de standaard is dat die ook 'n' geklasseerd is. Dat is de laatste standaard van draadloze verbindingen. 'n' is vele malen sneller en stabieler dan 'g'. Natuurlijk moet je, om een 'n' netwerk te kunnen osptarten, zowel een n router als een n wireless kaart hebben. Maar zelfs dan nog is het een zeer goede investering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh... Dat hangt er vanaf of je de 180Gb extra opslag nodig hebt. Als je die niet echt nodig hebt dan zou ik zeker geen 100 euro meer geven puur voor die processor.

Als je 320GB te weinig vind dan is die 899 euro laptop zijn geld waard, anders is hij te duur voor wat je er extra voor krijgt.

Het nut van die wireless kaart tov de standaard is dat die ook 'n' geklasseerd is. Dat is de laatste standaard van draadloze verbindingen. 'n' is vele malen sneller en stabieler dan 'g'. Natuurlijk moet je, om een 'n' netwerk te kunnen osptarten, zowel een n router als een n wireless kaart hebben. Maar zelfs dan nog is het een zeer goede investering.

Denk je echt dat dit een goeie laptop is? Ik zou graag een zeer snelle laptop willen, moet die dan niet een wat zwaardere processor of werkgeheugen hebben ofzo en ik heb ook eens wat revieuws gelezen zoals deze: http://www.notebookcheck.nl/Testrapport-Dell-Studio-15-Laptop.11415.0.html en daar kwam hij niet zo schitterend uit. Ik wil het gewoon zeker weten, maar als u zegt dat het een goeie laptop is, dan vertrouw ik daarop. (ps: mijn budget is gestegen naar 900 euro)

aangepast door boomie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die review is al een tijdje oud. In die tijd zal er nog een T8300 in en die is wel een pak trager dan de i5 in die ik aanraad.

Nu als het budget gestegen is naar 900 euro dan zal ik wel eens terug zien. stijging van budget heeft meestal tot gevolg dat je weer wat beter kunt krijgen. Natuurlijk moet je beseffen dat het altijd beter kan voor meer geld.

Aangezien je een vooral op CPU kracht gerichte laptop wil zou ik dan die aanraden die jij in het begin 'fout' had. De deze dus. Is die dan effectief zijn extra geld waard? Ja, maar je moet het wel willen betalen.

De concurrentie gaat voor 900 euro tov 800 euro eerder grafische kracht bijsteken ipv CPU kracht. En dat is niet wat u wilt dus daarom dat ik bij dell blijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die review is al een tijdje oud. In die tijd zal er nog een T8300 in en die is wel een pak trager dan de i5 in die ik aanraad.

Nu als het budget gestegen is naar 900 euro dan zal ik wel eens terug zien. stijging van budget heeft meestal tot gevolg dat je weer wat beter kunt krijgen. Natuurlijk moet je beseffen dat het altijd beter kan voor meer geld.

Aangezien je een vooral op CPU kracht gerichte laptop wil zou ik dan die aanraden die jij in het begin 'fout' had. De deze dus. Is die dan effectief zijn extra geld waard? Ja, maar je moet het wel willen betalen.

De concurrentie gaat voor 900 euro tov 800 euro eerder grafische kracht bijsteken ipv CPU kracht. En dat is niet wat u wilt dus daarom dat ik bij dell blijf.

ok, bedankt voor je hulp, ik denk dat ik ga voor de in het begin 'foute' laptop, met nog enkele extra dingen, bv het open office packet voor studenten,...

Bedankt voor je hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.