Ga naar inhoud

Achtergronden in Word


Lappas

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik werk met een Office Word document van maximaal 3 pagina's. De bedoeling is er makkelijk tekst in te kunnen plakken zodat het keurig doorloopt van pagina 1 tot 3 zonder extra pagina's TUSSEN de al bestaande drie in te zetten.

Ik heb een achtergrond op de pagina's. Elke pagina heeft een unieke afbeelding. Er is een voorkant, tussenblad en achterkant.

Ik heb de afbeeldingen in een kop/voetnoot geplaatst en op "achter tekst" modus gezet.

Ik weet dat je met eind markeringen kan zorgen dat de afbeelding op de volgende twee pagina's niet geplaatst word.

Dat gaat allemaal prima, maar het probleem is dat, als ik tekst van meerdere pagina's op de eerste pagina plak, er een nieuwe blanco pagina bij springt.

Hoe kan ik zorgen dat, evt. door middel van eindmarkeringen, alles soepel verloopt?

met vriendelijke groet,

Freerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet echt wat je wil doen Lappas

Je kan nogal moeilijk een tekst van meerdere paginas' op 1 pagina plaatsen :?

Of is het de bedoeling dat deze langere tekst doorloopt over jouw pagina's met achtergrond?

Indien ja, kan het niet zo moeilijk zijn om met het nodige knip en plak werk alles op zijn juiste plaats te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Killer Queen,

Bedankt voor je hulp. Ik heb het misschien wat verkeerd uitgelegd.

De bedoeling is om een "sjabloon" van 3 pagina's te maken waarop men door simpel te copy/pasten een tekst kan laten lopen. Er mogen niet minder dan drie pagina's zijn. Ook niet meer, maar dat is geen probleem want de tekst is kort genoeg.

Mijn probleem is dat ik, als ik de achtergrondafbeeldingen in de kopnoot zet en de pagina einde markering op Sectie Einde - Volgende Pagina zet en de tekst laat inlopen vanaf pagina 1, er een nieuwe pagina bij komt wanneer ik enkele alinia's op de volgende pagina wil hebben (Pagina 2 dus).

Hoe kan ik dus voorkomen dat er meer pagina's bij komen wanneer ik tekst naar de volgende pagina wil verplaatsen?

Hopelijk leg ik het wat beter uit nu.

groet,

Frerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.