Ga naar inhoud

Nieuwe HD


zerochange

Aanbevolen berichten

Goedenavond!

Voor de pc van m'n ouders ben ik op zoek naar een nieuwe interne harde schijf, de oude is gister namelijk uitgevallen.

Ik ben op zoek naar een HD van minimaal 120 gb, maar meer is altijd prima! Eentje die niet veel geluid maakt, tot ongeveer 75 euro. Ik heb begrepen uit het een en ander dat er een aantal verschillen zitten in harde schijven... De oude is een Samsung, ik weet niet of je daar wat aan hebt??

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De aansluiting zal alvast veel bepalen. Welke aansluiting is er op het moederbord aanwezig? Dit kan je ook al afleiden uit de kabel waarmee de harde schijf op het moederbord is aangesloten. Is het een lange platte kabel dan is het ide.

De bovenste afbeelding is ide, de onderste sata.

post-7171-1417704224,8612_thumb.jpg

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb even gekeken op azerty maar aangezien ik zelf niet zo gek veel weet van harde schijven kun je denk ik zelf het beste beslissen, maar wat ik wel zag was dat je voor 160 GB ± 40 euro betaald en voor 320 gb ± 60 euro. wat ik hier mee wil zeggen is dat je net zo goed die 20 euro meer kunt betalen inplaats van dat je die van 40 euro te nemen.

=on&VERFIJNING_3085[1062]=on&VERFIJNING_3085[1880]=on&presentatie=miniatuur-lijst"]lijstje azerty

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.