Ga naar inhoud

Traag document


Killer Queen

Aanbevolen berichten

Ik heb een eigenaardig probleem

Het is er al een tijdje, maar had er niet bij stilgestaan dat ik dit hier kon vragen eigenlijk.

Er is één bepaald bestand waar ik problemen mee heb in Word, het is supertraag, als ik een woord tip, doet hij er bvb. 10 seconden over om over elke letter 2 seconden te doen, ook scrollen, pijltje verzetten, duurt eeuwen.

Vorlopig heb ik het omzeild door in rtf te werken, dan gaat het iets sneller, in Wordpad loopt het gewoon vlot, maar dan ben ik redelijk beperkt.

Het document is niet bijzonder lang well één doorlopende tekst, maar andere lange teksten vormen geen probleem.

Het is een document dat ik volledig zelf heb opgesteld.

Heb ook al eens geprobeerd de inhoud op een nieuwe sheet te kopieëren en ik denk ook eens naar txt om alle layout er uit te halen. Hielp niet.

Iemand een idee wat dit is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat heb je enkel met dat ene bepaalde document? vreemd:-?

Staat daar misschien 1 of ander grote afbeelding in? Normaal zou dit geen probleem mogen zijn, maar misschien scheelt er dan iets aan je grafische kaart, maar dan zou je ook problemen moeten hebben met spellen en video's e.d.

Misschien moet je eens proberen om Office terug te installeren? Foutje in Word bij het installeren misschien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een eigenaardig probleem

Het is er al een tijdje, maar had er niet bij stilgestaan dat ik dit hier kon vragen eigenlijk.

Er is één bepaald bestand waar ik problemen mee heb in Word, het is supertraag, als ik een woord tip, doet hij er bvb. 10 seconden over om over elke letter 2 seconden te doen, ook scrollen, pijltje verzetten, duurt eeuwen.

Vorlopig heb ik het omzeild door in rtf te werken, dan gaat het iets sneller, in Wordpad loopt het gewoon vlot, maar dan ben ik redelijk beperkt.

Het document is niet bijzonder lang well één doorlopende tekst, maar andere lange teksten vormen geen probleem.

Het is een document dat ik volledig zelf heb opgesteld.

Heb ook al eens geprobeerd de inhoud op een nieuwe sheet te kopieëren en ik denk ook eens naar txt om alle layout er uit te halen. Hielp niet.

Iemand een idee wat dit is?

Is dit op je gewone thuis pc, of is dit voorbeeld op een pc met netwerkverbinding voorbeeld in een bedrijf? Want ik heb het ook altijd. Daar is de oorzaak de netwerkprinter die gans het boeltje vertraagd

Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn nieuwe pc thuis.

Het is echt een enkel document,

ik werk met genoeg documenten om te kunnen vergelijken.

Echt, zels in .rtf blijft het moiljk doen.

Het enige wat ik kan zeggen is dat het in het Duits is opgesteld, maar dat is ook niets nieuw en er veel layout gebruikt wordt (boldface, italics, kleur..)

Maarja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die layout kan het normaal niet doen, misschien wel dat in het Duits is, dat de spellingcontrole meer tijd nodig heeft om zo'n groot document in die taal te controleren..

Maar een oplossing heb ik daar ook niet voor eigenlijk :-?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.