Ga naar inhoud

game pc rond de 900 euro


doublepack

Aanbevolen berichten

ik heb dit uitgezocht Azerty[7517]=1

ik heb een azerty desktop erbij gepakt eruit gedonderd wat ik niet nodig heb en dat is wat ik over heb.

ik zal het lijstje even invullen voor de duidelijkheid.

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? - voornamelijk gamen
  2. Wat is mijn budget ? ongeveer 900 euro als je een goeie reden hebt mag het iets hoger
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? samenstelling
  4. Ga ik overklokken ? -neen
  5. Ga ik later upgraden ? - dit is wel een must
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? -een SSD staat in het lijstje voor de windows installatie. usb 3 is wel handig mits dit de prijs niet teveel opdrijft
  7. Ga ik zelf assembleren ? -dit mag azerty doen
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - neen is reeds in bezit
  9. Ga ik zelf installeren ? - ja
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? -neen
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - neen
  12. Heb ik specifieke wensen ? Neen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie niets in het winkelmandje. Als je bij azerty een winkelmandje wil delen met iemand anders dan moet je de 'directe link' kopieren. Die staat naast leegmaken. De reden daarvoor is dat Azerty winkelmandjes onthoud per IP adres/gebruiker. Ik zie dus nu, door op jou link te klikken, het vorige systeem dat ik heb samengesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker niet slecht maar dit is nog net wat beter.

Wat ik heb verandert is,

De processor: Deze is beter voor minder geld. De i5 760 is de opvolger van de i5 750 welke ook EOL is (word niet meer gemaakt).

De Hardeschijf: Die jij has was een pure opslag schijf (m.a.w. redelijk traag tov de rest). Die ik nu er bij heb gezet is een van de snelste van het moment.

De Grafische kaart: Deze is nog maar een maad geleden gereleased en is een pakje beter dan die jij had geselecteerd. Aangezien games zwaar afhangen van GPU is dit zeker een goede investering.

Nu kom je met verzendingen rond de 900 euro uit afh of je van nederland of belgië bent.

USB3.0 is handig, maar dan betaal je er wel 40 euro voor. Je kan altijd later een kaartje bijsteken waardoor je wel USB3.0 hebt.

aangepast door Duidelijk
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.