Ga naar inhoud

wie wil er een samenstelling maken voor een game pc?


groicas

Aanbevolen berichten

Hoi jongens, jullie hebben een hele tijd geleden een super pctje voor me samengesteld. wel ik ga verhuizen de pc blijft daar dus ik heb dringend een nieuwe nodig :-)

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? - ik ga hem gebruiken voor gamen en dagdagelijks internet gebruik
  2. Wat is mijn budget ? - wel mijn echt maximum is 1100euro
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? - samenstelling aub
  4. Ga ik overklokken ? - nee
  5. Ga ik later upgraden ? - een grafische kaart kunnen bijsteken ofzo lijkt me altijd handig
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - goh jpngens ik ken er niet zoveel van dit laat ik aan jullie over
  7. Ga ik zelf assembleren ? - nee geen verstand van :-)
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - windows 7 graag
  9. Ga ik zelf installeren ? - als dit toch gemakklijk is wil ik dit gerust zelf doen
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - nee
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - toetsenbord en muis mag
  12. Heb ik specifieke wensen ? - ga em even via draadloos netwerk moeten gebruiken dus dat moet gaan en liefst dat ie niet teveel lawaai. onder de 1100euros is ook altijd ideaal lol gewoon een degelijke game pc
  13. alvast bedankt allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwa configuratie kom ik dan bijvoorbeeld op zo iets:

behuizing: ANTEC Three Hundred -EC (black, no psu, atx)

voeding: CORSAIR TX (650 watt, atx, sli ready)

moederbord: ASROCK 870 Extreme3 (870, pci-e 2.0, ddr3, 8 channel, raid)

geheugen: KINGSTON ValueRam (4096 mb, 1333 mhz, CL9, 1.5 v, non-ecc, unbuffered, kit of 2)

cpu: AMD Phenom II X6 1090T Black (3.2 ghz, 9 mb, am3, 125 watt, boxed)

cpu-koeler: ARCTIC Freezer 7 Pro Rev. 2 (s775, s939, s1366, s1156)

gpu: POWERCOLOR RADEON HD6870 (900 mhz, 1024 mb, DDR5, 4200 mhz, 256 bit, 11, fan)

gpu koeler: ARCTIC Accelero TwinTurbo Pro

ssd: OCZ Vertex 2 (60 gb, sata/300, 285 mbps, 275 mbps)

hdd: WESTERN DIGITAL Caviar Green (1000 gb, sata/300, 7200 rpm, 64 mb, 3.5")

dvd: NEC DVD ReWriter AD-7260S (24x, sata, black)

wlan: EDIMAX Wlan card (300 mbps, pci)

windows: MICROSOFT Windows 7 Home Premium OEM (64, OEM, NL)

assemblage: OEM Assembling and Configuration

deze samenstelling is gemaakt door een forum lid lijkt me er heel goed uitzien. nog iemand een mening want wil zo snel mogelijk bestellen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een laptop acer 7738g 1000gb hdd 2,2ghzx2 4gig mem(uitbreidbaar naar 6gig) nvidiagt240 up to 2815mb turbocache(uitbreidbaar)intelcore2duo processort6600 ,nu komt het ik speel de zwaarste en aller nieuwste spelletjes zonder haperingen ! bv race driver grid,nfs hot persuit 2010 ,cod blackops,f12010 fifa10,pes10enz.........kost prijs 899eu bij tones en een plus punt het geluid is 5.1 met subwoofer klinkt geweldig grts win7 64bit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samenstelling

Een paar dingen aangepast:

Processor i5 760

Grafische kaart: ATI Radeon HD 6950

Processorkoeler van 50 euro weg, aangezien je niet gaat overclocken is dit overbodig.

Een ander goed moederbord erbij gezet.

Voeding verhoogd van 430W naar 500W

assemblage toegevoegd.

Ben 1 ding niet zeker, of de behuizing groot genoeg is voor de Grafische kaart :P

Dat is het zowat ;)

aangepast door Distance_Killer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.