Ga naar inhoud

tv-series.be


demon

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, de meeste zullen mij kennen vanmijn main project "Ashladan.be" maar daar gaat het deze keer niet over :biggrin:, Ik ben namenlijk bezig aan een nieuw project namenlijk tv-series.be, Gezien de coder opgestapt is heb ik de taak opmij genomen om de de website volledig te migreren naar een bestaande cms, Voor deze taak heb ik nogmaals de cms Drupal gebruikt en het resultaat mag er wezen:

http://www.tv-series.be/drupal/

Wat is er precies gedaan:

  • het forum is volledige over gezet van Invasion proboards naar phpbb3
  • de lay out is ook voor 99% volledig overgezet naar de cms Drupal
  • elke serie heeft zijn eigen header

en nog veel meer...

Nu zou ik eens graag jullie mening willen hebben :)

ps: de links in het header menu werken NIET dit gebeurd wel als de website live gaat, En gelieve nog even te wachten met je eventueel lid maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

knappe site!

het aanpassen van die header is wel knap, alleen zou het mooier zijn dat alle banner even groot zijn. Dan verspringt het scherm zo steeds niet.

De blauwe tekstkopjes is ook nice, maar op een zwarte achtergrond is dat iet zo nice. Mss beter ook iets blauw maken zoals het bovenste menu of anders grijs zoals het menu aan de zijkant?

site is dus voor de rest zeer knap.

Forum link werkt niet, zoals je zelf wel weet, dus dat kan ik dan niet zien :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

knappe site!

het aanpassen van die header is wel knap, alleen zou het mooier zijn dat alle banner even groot zijn. Dan verspringt het scherm zo steeds niet.

De blauwe tekstkopjes is ook nice, maar op een zwarte achtergrond is dat iet zo nice. Mss beter ook iets blauw maken zoals het bovenste menu of anders grijs zoals het menu aan de zijkant?

site is dus voor de rest zeer knap.

Forum link werkt niet, zoals je zelf wel weet, dus dat kan ik dan niet zien :-)

het aanpassen van de header is idd heel leuk :biggrin:,maar die afbeeldingen van de series zijn niet zo groot als de hoofd header dus daar kan ik niks aan doen

De blauwe tekstkopjes is ook nice, maar op een zwarte achtergrond is dat iet zo nice

mm bedoel je waar "welkom" en "24 seizoen 7 trailer" staan?...

Forum link werkt niet, zoals je zelf wel weet, dus dat kan ik dan niet zien :-)

het forum is er al hoor :biggrin: : http://tv-series.be/drupal/forum

nu daar is er minder aandacht besteed aan de kleuren combinatie gezien ik geen goede kleuren kon vinden :biggrin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1:

dan kan je de hoofdbanner toch gemakkelijk kleiner maken :P

2:

ja die ja, en 'meest populair' en 'latest poll'

Dat is zo donkere tekst op donkere achtergrond.

Zou beter zijn zoals het menu

3:

zelfde al het 2de puntje, donkere tekst op donkere achtergrond

die titteltjes 'Feedback', 'Algemeen', 'Series',... is denk ik beter in het wit.

en onderaan 'Wie is er online', 'Verjaardagen' en 'Statistieken' is al helemaal niet goed leesbaar. Ook beter is gewoon wit.

Denk ik toch :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1:

dan kan je de hoofdbanner toch gemakkelijk kleiner maken :P

2:

ja die ja, en 'meest populair' en 'latest poll'

Dat is zo donkere tekst op donkere achtergrond.

Zou beter zijn zoals het menu

3:

zelfde al het 2de puntje, donkere tekst op donkere achtergrond

die titteltjes 'Feedback', 'Algemeen', 'Series',... is denk ik beter in het wit.

en onderaan 'Wie is er online', 'Verjaardagen' en 'Statistieken' is al helemaal niet goed leesbaar. Ook beter is gewoon wit.

Denk ik toch :)

Dat van het forum pas ik asap enn het andere moet ik even bespreken,alvast bedankt voor de feedback

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.