Ga naar inhoud

problemen instellingen netwerk en desktop


Gyloka

Aanbevolen berichten

Hallo, ben nieuw hier, maar gooi meteen het probleem op tafel, we zien dan wel...

1) Heb desktop boven en laptop beneden, die via een draadloos thuisnetwerk verbonden zijn. Zo kan ik sommige bestanden en ook de printer delen. Heb ook een SO Gstream van Dane-Elec, maar slaag er niet in deze in het netwerk te integreren. De bedoeling is dat ik minstens via de laptop (en liefst ook via de desktop), foto's en bestanden kan bekijken op de TV.

2)Ben net terug van reis en heb de desktop terug opgestart (was correct afgesloten). Aanvankelijk zonder probleem, maar s'morgens een blauw scherm met verschillende mogelijkheden, maar niets lukte. Om geen data te verliezen, laat ik dat liever over aan een deskundige terzake.

Mijn vraag: Kan er iemand ter plaatse langskomen om de aangehaalde problemen te bekijken en deze helpen op te lossen? Heb zelf al de firma gecontacteerd die onlangs de harde schijf van mijn laptop vervangen heeft, maar ze zijn blijkbaar niet geïnteresserd in dergelijke zaken, vandaar een oproep naar PC-helpforum. Hoe vlugger dit opgelost raakt, hoe liever natuurlijk. Eventuele (vervoerskosten worden uiteraard vergoed).

Prettige eindejaarsfeesten toegewenst

Guido (Varsenare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.