Ga naar inhoud

magix digital dj


tomtom700

Aanbevolen berichten

hallo,

mijn programma magix digital dj werkt niet meer bij windows 7 alhoewel er op de site van magix staat dat die compatibel is met win 7

heb al enkele dagen met de support van magix gemaild en voorstellen gekregen op het probleem op te lossen maar het blijft maar niet werken

als ik het programma opstart krijg ik de melding

magix digital dj.exe werkt niet meer

heb al mijn drivers reeds upgedate

zoveel mogelijk achtergrond programmas uit geschakeld

programma gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd met anitvirus en firewall uitgeschakeld(bitdefender)

maar niks helpt

heeft er nog iemand problemen ermee of kan er mij iemand helpen

ben ten einde raad

mvg

tomtom

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hoor naar verkenner geweest programfiles en naar het bestand dan rechts op digital dj.exe geklikt en aanmelden als administrator

heb ook een wachtwoord gezet

---------- Post toegevoegd om 15:13 ---------- Vorige post was om 15:10 ----------

alvast bedankt voor de snelle reactie, heb net een mail gekregen van magix support dat ik het programma mag terug steuren en dat ik mijn geld zal terug krijgen, maar daarmee is het probleem niet opgelost he, en ik vond het zo'n goed programma om muziek te draaien

mvg tomtom

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.