Ga naar inhoud

Touchpad probleem


Gast Fietser

Aanbevolen berichten

Onlangs kocht ik een nieuwe laptop, een HP Pavilion DV6. Prima ding, maar de navigatie via het touchpad werkt matig, althans ten opzichte van eerdere ervaringen. Het touchpad is een vlak geheel, dit in tegenstelling tot mijn oude laptop. De linker- en rechtermuisknop zijn dus geintegreerd in het hele touchpad, slechts een witte lijntje omkadert het 'muisknop-gedeelte'. Wat me nu opvalt is dat die 'verborgen' muisknoppen ontzettend 'stug' zijn, je moet er tamelijk hard op drukken. Vreemd, ben dit niet gewend bij een laptop!

Maar dan ben ik er nog niet. Volgens de instructies moet je makkelijk met twee vingers kunnen navigeren, scrollen, bladeren. Niet dus! Met 1 vinger de cursor sturen is geen probleem, maar even lekker bladeren met 2 vingers (wat wordt aanbevolen via de bijgeleverde instructies) levert geen enkele beweging op. Mogelijk moet er iets aan de instellingen worden veranderd, maar ik weet niet hoe. Of moet je hier een bepaalde 'slag' voor hebben.

Ik hou me dan ook aanbevolen voor advies/ervaring/opmerkingen.

Vr.gr.

Fietser

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.