Ga naar inhoud

hoe zet ik Ondertiteling onder een Avi Film?


Gast EstrellaSter

Aanbevolen berichten

Gast EstrellaSter

Hoi, ik heb een paar films gekregen van me vriendin in Engeland, maar er zit geen ondertiteling bij..

ik heb de Film op me pc gezet en geconverteerd naar Avi.. Nu zou ik graag Nederlandse ondertiteling onderzetten..

Hoe moet ik dat doen?

ik heb Ondertitels - Download hier Nederlandse Ondertitels - NLondertitels.com geprobeerd, maar als ik dit download is het een ZIP bestand en kan ik er verder niets mee

Erg bedankt voor je Hulp! ps... snel reageren.. kan niet wachten om de film te zien :argh::D:-)

aangepast door EstrellaSter
Link naar reactie
Delen op andere sites

om ondertitels in je film te zetten moet je ffd-show (Free-Codecs.com : Download FFDShow MPEG-4 Video Decoder 2011-01-07, FFDShow MPEG-4 Video Decoder 2010-09-07 and FFDShow MPEG-4 Video Decoder 2011-01-07 SSE : FFDSHOW is a DirectShow decoding filter) gebruiken,download te ondertitels,en zet dezelfde naam zowel als ondertitel en als avi bestand bv. ondertitel mijnfilm.srt en mijnfilm.avi

je moet wel in je ffd show programma je subtitels aanvinken enn daarna ook waar je die titels bewaard ook aanvinken.... (Add permanent subtitles to S/VCD,DVD,AVI with ffdshow/vobsub)

om avi met ondertitels te converteren gebruik ik winavi videoconverter....

hoop dat je wat wijzer bent geworden ;-)

---------- Post toegevoegd om 17:19 ---------- Vorige post was om 17:17 ----------

ahja om je zipbestand uit te pakken moet je je ondertitels in textbestand uitpakken,of download eerst winrar en pak het daarna uit oke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.