Ga naar inhoud

Game Laptop


Aanbevolen berichten

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? Gamen , youtube , werken voor school , video's editen etc. alles dus eigenlijk :P
  2. Wat is mijn budget ? Nu bij een laptop heb je al een scherm en luidsprekers bij dus kan ik boven 2000euro gaan.
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? Samenstelling ? Merkpc , maakt niet uit . Ik denk nu niet dat je echt zelf je pc kunt samenstellen ,misschien kun je wat sites tonen
  4. Ga ik overklokken ? Nee
  5. Ga ik later upgraden ? missch.
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? mjah toch wel. zeker USB 3.0 omdat dit veel gebruikt zal worden ?
  7. Ga ik zelf assembleren ? NOPE
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - JA
  9. Ga ik zelf installeren ? Jah , is makkelijk.
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? Niet echt.
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? Nope , heb een muis
  12. Heb ik specifieke wensen ? Stille laptop zou zeer ideaal zijn.

Ik vraag dit omdat ik een laptop of een desktop ga kopen. Desktop kan ik hoor.

Alleen laptop vond ik weinig over buiten dan dell , alienware enz. wat véél te duur was voor wat er in zit , ZEKER alienware xO wat die vrage voor wat erin zit , amai

dan kan ik prijs gaan vergelijken met de desktop van iets minder dan 2000 om dan daaruit conclusie te trekken

Bedankt , als je gewoon wat goede sites geeft zou ook al behulpzaam zijn hoor , thx !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.