Ga naar inhoud

mp3gain probleem


anatool

Aanbevolen berichten

hoikes allemaal,

ik gebruik mp3 gain om het geluid van al mij mp3 bestanden(mijn cd's zet ik op pc)op het hetzelfde volumehoogte te krijgen,dit is mij voor 99 procent gelukt:-),maar jammer genoeg krijg ik foutmeldingen:dong:... ik zoek iets van software ofzo(liefst freeware),die mijn mp3's naar mp3 layer 3 kan hercoderen of coderen...weet iemand een oplossing,pleasssseeeeee????dank u bij voorbaat!!!

-Fout tijdens analyse: K:\My List\Blackwater Park\Blackwater Park- Dirt Box\02 Blackwater Park-Roundabout.mp3 is an MPEG Layer I file, not a layer III file

- Fout tijdens analyse: K:\My List\Blue Öyster Cult\Blue Öyster Cult - Agents Of Fortune\04 Blue Oyster Cult - E.T.I. (Extra Terrestrial Intelligence).mp3 is an MPEG Layer I file, not a layer III file

- Fout tijdens analyse: K:\My List\Canned Heat\Canned Heat -Historical Figures And Ancient Heads\03 - Canned Heat - Rockin' With The King.mp3 is an MPEG Layer I file, not a layer III file :dong::dong::dong::dong::dong::dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt angel voor je reactie,maar ik ben iets anders aan het proberen...ik denk dat het mij zal lukken,maar ik wil zeker zijn van mijn stuk...ik zal mijn mp'3 albums moeten beluisteren en dat vergt (heel) wat tijd.ik post zeker terug als ik zeker ben als het gelukt is...groeten anatool(lol)!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

missie gelukt :-)

download " format factory 2.60"...nu hierbij de uitleg:

optie: converteren naar mp3 > map toevoegen > bladeren > je mapje zoeken > op ok drukken > dan in "forfactory"

op ok drukken > nogmaals op ok drukken (rechts bovenaan) > taak " converteren starten" (links bovenaan)> nu zal

hij je bestanden converteren.

dit probleem is dus opgelost,groeten van anatool!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.