Ga naar inhoud

Blauw scherm, continu rebooten


yannickvm

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

ik ben al even op zoek naar een antwoord voor volgend probleem:

Ik kan niet meer in windows geraken. Iedere keer de laptop (Fujitsu siemens esprimo mobile u9210) windows XP (home) wil opstarten, krijg ik steeds weer het blauwe scherm. Ik heb een aanpassing kunnen maken, zodat het blauwe scherm iets langer bleef staan dan de microseconde van normaal. Volgende STOP code komt dan:

STOP: 0x0000007B (0XF78D2524, 0XC0000034, 0X00000000, 0X00000000)

Wat ik reeds geprobeerd heb: via een windows xp cd in de herstelconsole te geraken. Ik geraak hier echter niet verder dan setup is loading files (onderaan in de lichtrijze balk), waarna er verschijnt "setup is starting windows" (weer in de lichtgrijze balk onderaan), waarna ik weer dat blauwe scherm krijg met de codes.

Booten in safe mode werkt ook niet...

Mijn inspiratie is op, wat kan ik nog doen? (format is allerlaatste optie)

Dank voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dan even de instructies uit die in de fix worden beschreven.

Hier vind je een gelijkaardig probleem.

Breng alvast ook eens een bezoekje aan je Bios. Dit kan je door tijdens het opstarten op de DEL-toets te drukken.

Ga dan op zoek naar een instellingen met de omschrijving "Integrated Peripherals" en "On-Chip ATA Devices". Hoe staat de instelling daar?

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.