Ga naar inhoud

Plots start computer traag op...


swiskys

Aanbevolen berichten

stappen gevolgt... geen verschil, een 100 tal fout meldingen die opgelost zijn...

toen ik computer restarte kreeg ik een vreemd scherm te zien (enkel een fractie van een seconde) en volgends mij stonden er 3 keuze waaronder 1 : microsoft xp (ofzo)

over error :

check for consistency volume serial 22f7

RECYCLER\s-5-3-42-2819952290-8240758988-789315005-3665\jwgkvsq.vmx location unit is not valid

ik kreeg nog een fout : allocation unit i snot valid / cross-linked on a allocation unit 641280

allocation unit i snot valid / cross-linked on a allocation unit 641280 zijn bestanden van op m'n Usb stick... heb die verwijdert maar als m'n computer opstart... dan zit mijn usb niet in m'n pc...

HELP

ps: bureau blad krijg ik nu wel al... danku :D

maar: terwijl dat er 'welkom' staad, kan ik ctrl+alt+del doen en krijg ik taken beheer... en die toont mijn gewone taken die ik altijd zie open staan : zoals norton antivirus, msn, enz...

maar m'n werkbald en icoonen krijg ik pas te zien na 2 minuten... (nog steeds)

greetz swis

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.