Ga naar inhoud

audioapparaat/ mixerapparaat


tomson

Aanbevolen berichten

Ok, het is dus opgelost geraakt. 1000 maal dank stegisoft! Het is uiteindelijk gelukt nadat ik die laatste had geinstalleerd. Maar toch even resumeren:

Problemen ontstonden dus nadat er een ernstige fout op mijn pc was: c000021a. Omdat mijn internet nog werkte maar mijn geluid niet was het mijn voornaamste zorg om eerst terug muziek te kunnen luisteren. Nadat ik de hoop een beetje had opgegeven omdat ik dacht dat het met die laatste driver ook niet opgelost geraakte was ik van plan om windows xp er opnieuw op te zetten. Ik nam mijn cd bij de hand en deed eerst sfc /scannow, via uitvoeren. Ik verwachtte dat hij daar naar de installatiecd zou vragen. Niet dus, pc opnieuw opgestart om verder te gaan zoeken en wat bleek ineens: geluid! En om één of andere reden is het andere probleem ook opgelost, begrijpe wie begrijpe kan. Nogmaals bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.