Ga naar inhoud

[OPGELOST] Bestand kan niet worden verwijdert


Dreeke

Aanbevolen berichten

hallo

Op men Bureaublad staat een .exe bestand dat ik niet kan verwijderen.

Als ik op delete druk krijg ik de melding dat het bestand in gebruik is (maar ik heb het bestand nooit geopent)

Het openen van het bestand gaat al evenmin, foutmelding : het bestand is geen geldige win32 toepassing.

Het is ook geen 'Alleen-lezen' bestand.

PC is ondertussen ook al enkele keren opnieuw opgestart, dus dan zou het bestand toch niet meer in gebruik mogen zijn?

In veilige modus krijg ik dezelfde melding.

Weet niet of dit belangrijk is : ik wilde knightonline downloaden (zo'n gratis spel...) maar dit lukte niet en er kwamen 2 bestanden op men bureaublad te staan, 1 kon ik verwijderen, het 2de niet

Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen verwijderen ?

Dreeke

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah, hij blijft altijd leeg?

kijk dan even in je instelling van je firefox en duid daar aan dat hij het moet laten zien in je downloadmanager. (waar die optie net staat, kan ik nu niet zien, want op deze pc heb ik geen firefox. Maar op de andere wel, en daar ben ik die optie al eens tegengekomen.)

dan moet je even je downloadmanager openen, dat icoontje staat naast je adresbalk, achteraan.

En daar staat mss nog dat bestand, dat moet je dan even verwijderen. En dan kan je het op je bureaublad verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in het begin na die update bleef hij idd altijd leeg, maar dat had ik opgelost

het bestand is nooit in die downloadmanager terecht gekomen (khad die dag nog andere bestanden gedownload, die zijn ook niet in de downloadmanager terecht gekomen maar die kan ik wel verwijderen)

alvast bedankt voor de snelle reacties ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.