Ga naar inhoud

Upgraden van PC (desktop)


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zou graag mijn pc upgraden, hij is traag geworden, ook om games te spelen (mw2). Ik heb hier meestal lagg door... (Misschien kan het ook aan mijn internet liggen? G-router))

Mijn computer: Dell inspiron 530 (ongeveer 2 jaar oud)

Spec:

- Intel® Core2 Duo CPU E4500 @ 2.20GHz

- 2.0 GB RAM

- Vista 32-bits

- Video card: ATI Radeon HD 2400 PRO

1. Video geheugen: 883.4 MB

2. Pixel Shader version: 4.0

3. Vertex Shader version: 4.0

- Sound card: Realtek High Definition Audio

- Harde schijf: 288 GB

Ik zou graag mijn Processor en mijn RAM geheugen upgraden, wat ook het beste is?

Ik weet niet goed hoe het zit met mijn 32 bits systeem, zou ik dat kunnen upgraden?

Wat zou ik dan willen van processor en Ram?

- I3 Processor of I5

- 4.0 of 6.0 GB

Zijn dit goede upgrades, zodat alles op het zelfde niveau ligt?

Kan ik upgraden? Kunnen mijn andere systemen het aan etc?

Is dit zelf makkelijk te plaatsen? (als je zelf nog nooit een computer hebt uiteen gehaald)

En waar zou ik het het best kunnen kopen, kwaliteit + prijs

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

heb je windows 7? of windows vista? zou je dan even het volgende kunnen doen dan kunnen wij zien waar je het slechtste op scoort:

kun je naar de configuratie scherm gaan, dan systeem (en beveiliging) en dan windows prestatie index en die scores die je dan ziet even hier posten?

ik weet niet of je het ook kunt controleren als je XP hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ik heb even gekeken, je kunt denk ik 2gb ram er bij inzetten (dan zul je daar wat omhoog gaan) en je kunt naar mijn idee het beste deze processor er inzetten als je wilt gaan upgraden, verder is het voor mij te moeilijk om een videokaart aan te raden aangezien er geen budget is. (processor zou ik als laatste vervangen aangezien die nog wel het beste is van de 3)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm, oke,

even dit:

Wat zou jij mij aanraden, als ik alles een beetje op het zelfde niveau zou willen zetten?

En zou je dan ook even de prijzen van alles kunnen vermelden?

En wat ik dan zou nodig hebben, grafische kaart, 2 GB erbij, en mss dan ook processor?

En dan nog iets, Kan ik dat er allemaal ZELF indoen? :) Is het moeilijk ofzo? Want ik heb echt nog nooit een computer uit elkaar gehaald en ik wil hem dan ook niet kapot doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mss is het beter dat ik ineens een nieuwe koop?

Ik zou dan een laptop kopen, zelf heb ik deze op het oog:

Dell XPS 15:

I-5 560M (2,66 ghz, 3 M)

Windows 7

8 GB RAM

40 cm scherm

500 GB harde schijf

1GB NVIDIA® GeForce™ 420M GT grafische kaart --> Is dit goed?

Intel® Wireless LAN 6200 2x2 802.11a/b/g/n card

Voor 1184 euro

Is dit een goede laptop en is de prijs goed in verhouding met de kwaliteit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.