Ga naar inhoud

Geen internet na nieuwe installatie Windows XP


Romy

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een probleem en ik hoop dat iemand mij hier verder kan helpen..

ik heb een laptop ; Fijitsu Siemens Esprimo Mobile V5535, met daarop Windows XP.

Door wat problemen met de laptop heb ik Windows XP opnieuw geinstalleerd op de laptop.

Het probleem is nu dat er op de laptop geen internet meer is.

Normaal gesproken draaide de laptop op draadloos internet, maar nu doet ie dat niet meer. Ook als ik de internetkabel vanuit de router in de laptop doe is er geen internet.

Na wat rondgezocht te hebben op google kwam ik veelal op de oplossing uit dat de drivers misschien opnieuw geinstalleerd moesten worden.

Mijn vraag is, als dit inderdaad het geval is, hoe moet ik dit installeren als er geen internet op de laptop is?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes,

Romy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Ronny,

er zijn twee mogelijkheden:

1. ze bent in het bezit van een cd die bij de laptop geleverd werd. Daar staat de driver van je netwerk kaart waarschijn lijk op.

2. Ga met een andere pc op zoek naar de driver. die kan je dan via een usb-stick op je laptop installeren. Daarvoor kom je het best terecht bij de fabrikant van je laptop. met het type of serienummer zul je daar wel de nodige drivers vinden.

kijk hier eens: http://be.fujitsu.com/support/downloads.html

groeten,bart

aangepast door dikken
website gevonden
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.