Ga naar inhoud

[OPGELOST] Event Calendar script gevraagd


Aanbevolen berichten

Enfin ook effe een topicje starten,

Zoek een kant en klaar event calendar script in PHP, ASP, maakt niet uit welke , men vriendin wil vanop men site kunnen inloggen om dan online events te kunnen toevoegen op die calendar, laat ons zeggen agenda? login page heb ik reeds aangemaakt maar dat event calendar script niet. Door te veel werk dat ik heb aangenomen kom ik er niet aan toe spijtig genoeg, ik weet ook niet in welke taal ik dat script zou, had willen programeren, dus post ik het effe. Alvast Thx voor de medewerking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok heb ernaar gezien, zijn ok maar het implementeren ervan op de site zal evenveel werk vragen dan het zelf te schrijven, dus heb andere oplossing genomen, google agenda account gemaakt en de html code gewoon op betreffende pagina geplakt, nu moet men vriendin gewoon aanloggen op de google agenda en daar een nieuwe event aanmaken en zo kan men het ook op de website zien. Voorlopig hou ik het zo tot ik wat meer tijd heb om er één in php zelf te schrijven. ALvast thx m8 voor uw inzet. Bij deze opgelost, zal zien of ik em opgelost kan zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.