Ga naar inhoud

laptop valt uit bij aansluiten Ipod


curieuzeneus

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een paar weken een nieuwe Ipod Touch. Tot enkele dagen geleden was er geen enkel probleem als ik hem aansloot op mijn laptop.

Sinds 3 dagen echter heeft het beestje kuren : er verschijnt een pop-up met 'nieuwe hardware : still camera' (ipv Ipod zoals de dagen ervoor) en ik krijg een blauw scherm te zien. Het duurt dan enkele minuten voor de laptop terug opgestart is. Zolang de kabel blijft zitten herhaalt dit zich elke keer opnieuw. Itunes start ook niet meer automatisch op zoals daarvoor wel het geval was.

Ik heb al geprobeerd met systeemherstel, maar dat werkt dus ook niet.

Ik heb ondertussen al ontdekt dat het te maken heeft met de ingebouwde webcam (Acer OrbiCam) en ik lees op een aantal fora dat je dan iets moet doen met de drivers daarvan, maar dat is voor mij dus een beetje chinees...

Kent er iemand een oplossing, liefst niet met al te moeilijk taalgebruik, ik ken namelijk niet veel van de technische kant van mijn laptop.

Alvast bedankt !

aangepast door curieuzeneus
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.