Ga naar inhoud

Problemen met USB


kEN

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb op mijn laptop 4 usb poorten, nu werkt er nog enkel 1 van. Het probleem is ondekt toen de laptop niet wou opstarten met de usb kabels in de usb poorten. Nu op de poort die nog werkt, is een muis aangesloten. Als ik de muis in andere steek werkt ze niet. Dit is het zelfde met andere usb apparaten. Behalve met een usb hub die in één van de andere poorten wel "werkt" (enkel het lichtje van de hub zal branden). Nu is mijn vraag hoe laat ik die andere usb poorten terug werken?????????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk even na in apparaatbeheer of alle hardware herkend wordt:

Apparaatbeheer openen

1. Klik op Start en klik op Configuratiescherm.

(2. Klik op Prestaties en onderhoud . )

3. Klik op Systeem.

4. Klik op Apparaatbeheer op het tabblad Hardware.

Als er hardware niet herkend word zie je gele vraagtekens staan, mocht dit zo zijn post hier even welke getoond worden

Mvg Karel

beheerder

Link naar reactie
Delen op andere sites

dacht al wel zoiets, van je screenshot kan ik niks maken veel te klein en als ik em groter maak onleesbaar, ik ga ervan uit dat er nergens onbekende aparaten bij staan, dus zijn uw usb ports defect lijkt me, nog laatste uitproberen, ga terug naar hardware en klik opt + teken naast usb, nu verwijderd ge alles wat erin staat totdat geheel alles weg is, nu de pc herstarten en de poorten terug laten vinden. Wat zegt dit nu ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb alles gewist en heropgestart, maar helaas werkt het nog steeds niet. Een bijkomende gegeven is dat ik de muis in een andere usb poort heb gestoken, de pc ogezet en vorvolgens wil hij niet opstarten. Hij gaat tot een bepaald moment(niet lang) en vervolgens begint hij opnieuw en dit blijft duren totdat je de muis of ander apparaat uit de usb trekt.

groeten ken

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vermeod dat er iets goed naar de knoppen is, ga eens in de bios zien of dat deze niet staat ingesteld dat hij kan opstarten van usb, indien ja afzetten of indien je deze optie niet kan kiezen, eerst CD dan HD en als laatste die USB dan maar. Wat je ook eerst kunt checken is, staan die ansluitingen van die usb poorten niet los, veel mensen hebben daar een probleem mee nadat er iets te hard werd geforceerd op de poorten, zie ook eens naar de 4 contacten of deze elkaar niet raken aan die betreffende usb poorten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.